Thursday 29 January 2015

Twitter Q&A #askANNA

After almost 15 days of silence, yesterday, the official twitter of @girlswalkernews programmed a short Q&A for Anna where you had to send your questions with the hashtag #askANNA. I hope you enjoyed asking questions. Today, the Q&A only lasted about 10 minutes and Anna was able to answer 6 questions that I am going to translate for you. There was also a video posted on Vine:

Après presque 15 jours de silence, hier, le twitter officiel de @girlswalkernews a programmé une petit session de questions/réponses pour Anna. On devait envoyer nos questions avec le hastag #askAnna. On espère que vous avez apprécié envoyer des question. Aujourd'hui, la session n'a duré que 10 minutes et Anna a été capable de répondre qu'à 6 d'entre elles ! Il y a eu une vidéo postée sur Vine aussi :


Q: What have you planned for your 10th anniversary year?
A: I planned a one-man rock live with the band!!

Q: Qu'as-tu planifié pour ton 10ème anniversaire de carrière ?
R: J'ai prévu un live avec le groupe!!

Q: What has made your heart pound recently? I climbed the Sky Tree! The scenery was really good (*´∇`*)
A: The moment I got on the scale after New Year's ended (laughs). It was just as I expected (laughs).

Q: Qu'est-ce qui a fait battre ton cœur récemment ? J'ai monté la Sky Tree! Le paysage était vraiment beau (*´∇`*)
R: Le moment où je suis monté sur la balance après que les fêtes soit finies (rires). C'était comme je m'y attendais (rires).

Q: Anna-chan, can you recommend a stress reduction method!????
A: Don't have a goal, just exercize a lot. And also, praise yourself! Recently, I started rope-jumping!

Q: Anna-chan, peux-tu nous recommander une méthode anti-stress ????
A: Ne pas avoir d'objectif, juste beaucoup d'exercices. Et aussi, croire en soi! Récemment, je me suis mise à la corde à sauter!

Q: Is there any Jpop female artist that you would like to collaborate with? maybe a new duet?
A: It didn't change from the old days, Cyndi Lauper!

Q: Est-ce qu'il y a une artiste japonaise avec laquelle tu aimerais collaborer ? Peut-être un duo ?
A: Ça n'a toujours pas changé, Cindy Lauper!


Q: Right now, what is it you most want? (゜_゜;)
A: A house in front of the sea and one-way airline tickets. I want to live in Palau or Tahiti~

Q: Tout de suite, que veux tu le plus au monde ?(゜_゜;)
R: Une maison en face de la mer avec un ticket aller. Je veux vivre à Palaos ou Tahiti~

Q: If you could go to a country you've never visited before, which country would be?
A: Even though I've been there already, I want to take my time to visit Sicily again...!

Q: Si tu peux aller dans un pays où tu n'as jamais été avant, quel pays ça serait ?
R: Même si j'y suis déjà allé, je voudrais retourner visiter la Sicile...!

No comments:

Post a Comment