Saturday 9 August 2014

ANNA's HEART translation

Yesterday

I recorded a TV program and an interview on the radio!
Up until yesterday, I was working at the sea!
I tanned really quickly (laughs)
I shouldn't be appropriate for a model (laughs)

Hier  ①

J'ai enregistré un programme TV et une interview pour la radio!
Jusqu'à hier, j'ai travaillé à la mer!
J'ai bronzé vraiment rapidement (rires)
Ça ne devrait pas être adapté pour un mannequin (rires)


Yesterday

The TV recording took place with Mikan-chin!
Her eyebrows are still high
It makes me nostalgic about not having eyebrows (laughs)
The outfit was from Rienda

Hier②

L’enregistrement était avec Mikan-chin!
Ses sourcils sont encore hauts
Ça me rend nostalgique de ne pas avoir de sourcils (rires)
La tenue était de Rienda

Yesterday

Perhaps it comes from my going to the sea but my arm muscle looks odd

Hier ③

Peut-être que ça provient de mon voyage au bord de la mer mais mes bras sont étranges

No comments:

Post a Comment