Sunday 20 April 2014

ANNA's HEART translations (new setup)


BABY

My sister’s baby is born ❤︎
Look at this tiny little foot✨
It’s a boy❗️❗️
I’m glad he’s born ❤︎❤︎❤︎
Moreover, this kid is going to live an amazing life full of love and will grow up quickly and healthily in good shape and with a good personality ❤︎


After a long time

This week, we recorded for TV and live events, it was hectic❗️
For this TV recording, I had gyaru make up after a long while ❤︎
I ended up having a white line under the eyes✨


After a long time

I recorded along with Mikan-chin❗️
Mikan-chin had also gyaru make up (laughs)
Cuuuuuute ❤︎❤︎❤︎


After a long time

My nails are also gyaru ❤︎


After a long time

Ballet stretches in the dressing room (laughs)
The outfit is by BILLABONG❗️
With this pants, it feels completely easy~ ❤︎
It’s ultra easy to wear ❤︎❤︎❤︎


After a long time

Baku, make up artist, tried bravely too…
Ah, lift your foot (laughs)
*・゜゚・*:.。..。.:*・'(*゚▽゚*)'・*:.。. .。.:*・゜゚・*


After a long time

Live event at SPARK❗️
It was an event for a water scooter ✨
There were a lot of super cute scooters ❤︎
I want to go to the sea soon ✨
Because of this event, I decided to take the license for water scooters ✨✨


After a long time

Those are plain clothes by Rienda ❤︎


After a long time

And today ❤︎
Heart likes his new personal rug ❤︎
He looks happy ✨


After a long time

This dog feels good  ❤︎✨❤


After a long time

At home, Simba-kun really likes the new Parade shirt, he was very happy ❤︎

FRANÇAIS : BABY / Après un long moment

Le bébé de ma sœur est né ❤︎
Regardez ses petits pieds ✨
C'est un garçon✨✨
Je suis heureuse qu'il soit né ❤︎❤︎❤︎
De plus, cet enfant va une vie merveilleuse plein d'amour, et va grandir vite et en bonne santé, et une belle personnalité ❤︎

Cette semaine nous avons tourné pour la télévision et des lives, c'était très animé ✨
Pour cet enregistrement, je me suis faite maquiller par Gyaru❤︎
J'ai fini par avoir une trait blanc en dessous des yeux ✨

J'ai tourné avec Mikan-chin✨
Elle porte aussi le maquillage de Gyaru (rires)
Mignoooooooon❤︎❤︎❤︎

Mes ongles aussi ont été fait par Gyaru❤︎

Étirement de danse classique dans le dressing (rires)
Les vêtements sont de BILLABONG ✨
Avec ce pantalon, je me sens vraiment à l'aise ❤︎
C'est ultra facile à porter ❤︎❤︎❤︎

Baku, la maquilleuse, a bravement essayé aussi
Ah, tend tes pieds (rires)
*・゜゚・*:.。..。.:*・'(*゚▽゚*)'・*:.。. .。.:*・゜゚・*

Événement à SPARK✨
C'était un événement pour un jet-ski✨
Il y avait beaucoup de super scooter ❤︎
Je veux aller rapidement à la mer✨
Grace à cet événement, j'ai décidé de prendre une licence de jet-ski ✨✨

C'est des vêtements simples de Rienda ❤︎

Et aujourd'hui ❤︎
Heart aime son tout nouveau tapis ❤︎
Il a l'air heureux✨

Ce chien est heureux ❤︎✨❤︎

A la maison, Shimba aime vraiment le nouveau t-shirt PARADE, il était vraiment heureux❤︎

No comments:

Post a Comment