Friday 25 April 2014

ANNA's HEART translation


Good morning ❤︎

Good morning ❤︎
I was busy until yesterday ✨
Ballet lessons all the time, meetings and a lot of work


Good morning ❤︎

But the day before yesterday, I made a guest appearance during the live of the bassist Sakurai at the Suite Auberge!
It was so much fun ❤︎
The outfit was a purple dress by Versace!


Good morning ❤︎

Sakurai-san is a really, really good person ❤︎ I had the chance to share stage with him several times, but every time I play with him, I feel attracted by his music!
Respect!
I’m really thankful for Sakurai-san for the connection we have been able to create together!
I am thankful to the great band and the people who came to welcome us with all their heart!
Thank you ❤︎


Good morning ❤︎


Good morning ❤︎

Speaking of you!!
There’s the Sapporo Collection tomorrow ❤︎
There is an actual plan of the Sapporo Collection’s planning!
Ah, this picture is from a TV recording, yesterday (laughs)


Good morning ❤︎

The special page of the Sapporo collection is done, so when you register on there you’ll be selected to win a gift!
The gifts are a PARADE jersey and T-shirt ❤︎
I will select the two people❗️
Adult’s duty ❤︎
An-san’s design ❤︎❤︎❤︎
Try to check it if you don’t mind❗️


Good morning ❤︎

FRANÇAIS : Bonjour ❤︎


Bonjour❤︎
J’étais occupée jusqu’à hier. ✨
Cours de danse tout le temps, rencontres et beaucoup de travail

Mais avant-hier, j’ai fait une apparence en tant que guest pendant e concert du bassiste Sakurai à la Suite Auberge !
C’était vraiment amusant ❤︎
La robe était de Versace !

Sakurai est vraiment, vraiment une bonne personne❤︎ 
J’ai eu la chance de partager avec lui de nombreuses fois, mais à chaque fois que je joue avec lui, j’ai l’impression d’être attiré par sa musique !
Respect !
Je suis vraiment reconnaissante de Sakurai pour la connexion que nous avons été capables de créer ensemble !
Je suis reconnaissant envers les musiciens et les gens qui sont venus nous accueillir avec tout leur cœur. Merci

A propos !! 
Demain il y a le Sapporo Collection  ❤︎
Il y a un actuel schéma du planning du Sapporo Collection !
Ah, cette photo est d’un enregistrement TV d’hier (rires)


La page spéciale pour la nouvelle collection est terminée donc quand vous vous enregistrez dessus, vous allez être sélectionné pour gagner un cadeau !
Les cadeaux sont un pull et un t-shirt PARADE ❤
Je vais sélectionner deux personnes ❗
Devoir d’adulte ❤
C’est le design d’Anna-san ❤ 
Essayez de regarder si ça ne vous dérange pas ❗

No comments:

Post a Comment